4 april 2017

Har tyvärr inte hört nå mer från sjukhuset om knappen. Ska till Neo i morgon och kolla vikt, längd och justera längden på sonden och prata med dietist och logopeder. Så ska trycka på lite då så det händer nå!!!

Har en härlig men bestämd grabb, som kommit på att det inte alls är kul att åka vagn just nu...  Kul. Men det får han så lov att göra. För annars har han valt FEL mamma.

Sover dåligt på dagen. En timme mellan 8-9 och sen en timme mellan 12-13 och det i samband med maten. Sen vaknar han så fort jag lägger ner han i vagnen... Och då är han krävande och ska vara MED.

Däremot sover han från 20.30-6.30. Å det är guld värt! Det har han gjort i snart 10 nätter nu.

Märkte att han ALLTID spydde efter varje nattmål när jag väckte han om natten. Så då sluta jag med de.

Började att smyga i gång med träningen nu i april å. Känns helt underbart. Ska försöka ta det lugnt i början, men är kroppen lätt och man är sugen så är det hemskt svårt! Sprang 5,8km i går. Orkade runt och tiden var inte den bästa. Men efter ett uppehåll på nästan sex månader från träningen så var 36 min en hyfsad tid.

Men som sagt, jag SKA ta det lugnt....

Inga kommentarer:

Sommar är det bästa

Sommar är det bästa