15 november 2017

Så har det gått mer än en månad sedan jag uppdaterade, ska bli bättre nu när jag är hemma igen och är mammaledig.

Skönt att ta dagen som den kommer. Ta en härlig morgonpromenad och passa på att träna lite styrka medan lillen sover middag.

Jag försöker att tänka på glada saker och försöka "glömma" och göra saker som får mig på bra humör. Men ibland så smyger sig tankarna till dom hemma i Forsa, som är där mitt i allt elände med cancern... 

Det går nog inte en dag då jag inte tänker på dom. Usch, fy för denna sjukdom. Förlorade min farfar för två år sedan just i November av just cancer.

Så nog är det tungt allt.

Men man måste försöka leva på som vanligt och det försöker jag att göra. Pratar inte om detta här uppe, bara med mina nere i Forsa.

Nog om det...


Har blivit lite för lite styrketräning när jag cyklat fram och tillbaka till jobbet nu i höst. Inte haft någon energi på eftermiddagen. Och ingen tid. Har varit med Vilde den tid som han har varit vaken. Men ändå så har jag gjort 50 benböj, rygglyft, armhävningar och sittupps efter cyklingen. Så att musklerna blir påmind. Detta har ju gjort att jag har träningsvärk nu när jag kör mer på riktigt igen med mina kettlebells. Men skönt å känna att man lever igen. 

Inga kommentarer:

Sommar är det bästa

Sommar är det bästa