17 mars 2017


Inget blir som man tänkt sig...
Vilde har aldrig spytt i vagnen, tills igår.

Tid hos sjukgymnasten kl 10 igår för att kolla på huvudformen pga att han har en favoritsida när han ligger ner på rygg. Men det har väll alla när man ska ligga och sova?

A iallafall fall så skulle den kollas.

Vilde åt mat kl 8 och var klar 8.30. Satt i 30min och la ner han i vagnen. Och jag gjorde mig i ordning. 9.15 gick vi iväg.

Efter ca 10min, nere i stan så spyr han rejält... Bara att vända om och springa hem. Byta kläder på han och suga ur allt slem. Ringa avd 44 och säga att vi blir lite sena.
Så typiskt!

Satt han i bilbarnstolen och han var jätte nöjd. Konstigt nog. Flinade nästan hela vägen.

Vi kom 10min sent. Men det gjorde inte mycket.

Sjukgymnasten sa att han knappt såg att Vilde var lite mer platt på ena sidan, så vi skulle inte oroa oss. Men ligga på mage mycket. Sitta i bumbostol. Ha roliga saker åt hans höger. Aaa typ så. Och återbesök om tre veckor.

Men idag har vi inga "måsten" utan vi är LEDIG.  Bvc i måndags, föräldrakurs i tisdags, svaljröntgen i onsdags och sjukgymnasten igår....



Inga kommentarer:

Sommar är det bästa

Sommar är det bästa