19 februari 2017

I torsdags blev Vilden två månader (!!) vad tiden går. 57cm och 4900g.

Hörseln försökte testas... Haha. Lättare sagt än gjort på en bebis som ibland håller sig vaken en hel dag...

Han vaknade vid 7 och kl 8 ville han ha mat, då på tisdag och höll sig vaken på min morgonpromenad. Ja han höll sig vaken till 12 då han åt mat igen. La ner han smidigt i vagnen och promenerade upp till sjukhuset. Fortfarande sov han, så höga förhoppningar på att få till en undersökning. Äntligen!

Trodde jag ja... 400m innan sjukhuset vaknade han. Så undersökningen gick inte att utföra.

Vet inte hur vi ska kunna lyckas. Igår sov han 30min under morgonpromenaden och det var det längsta han sov...  Så jag ska lära mig trolla till den 7e, då han ska sova på beställning igen. Stod på kallelsen " håll barnet vaket så mycket som möjligt innan undersökningen. Så barnet sover under undersökningen som tar 2,5h...."

Haha ska jag skratta eller gråta. Lycka till.

Han är väldigt vaken och med. Somnade efter maten han fick vid 20. Och vaknade nu kl 5, för mer mat. Men nu sover han i famnen redan.

Så vi hoppas på nån timmes sömn till innan vi ska kalasa hör hemma för pappan som fyller 23år på onsdag.

Inga kommentarer:

Sommar är det bästa

Sommar är det bästa